Վերադառնալ

Պատանի քիմիկոսների մրցաշարից՝ քեմինֆորմատիկա

 

Կհարցնեք՝ ի՞նչ հատման կետ կարող են ունենալ Պատանի քիմիկոսների մրցաշարն ու քեմոինֆորմատիկայի բութքեմպը։ Այդ հատման կետում կանգնած է 2020 թվականին Պատանի քիմիկոսների մրցաշարի հաղթող թիմի ավագ, իսկ այժմ քեմոինֆորմատիկայի բութքեմպի մասնակից Գևորգ Ավանեսյանը։


Քեմոինֆորմատիկայի մասին

Քեմոինֆորմատիկան միավորում է դեղերի քիմիան և ծրագրավորումը։ Դեղերի քիմիայի դասերին սովորում ենք ինչպես դեղը սկզբից մինչև վերջ արտադրել և հասցնել իր նպատակին, իսկ ծրագրավորումն էլ օգնում է հեշտացնելու դեղագործական աշխատանքը։ Նման ոլորտային միավորումը թույլ է տալիս համակցված կատարել դեղագործական վերլուծությունները և ստեղծել դեղի մեր մոդելը։


Բութքեմպի մասին


Բութքեմպը, պատկերավոր ասած, մի պատ է, որին ամեն դասընթացի հետ ինձ համար մի նոր բան եմ ավելացնում։ Ու թեև վերջնարդյունքը դեռ տեսանելի չէ, արդեն պատկերացնում եմ՝ ինչ կարող է ստացվել վերջում։ Ամեն դասընթացի ինձ համար մի քանի բան եմ առանձնացնում՝ վերջում դրանք օգտագործելու մտադրությամբ։ Դասերը հիմնականում գործնական են․ դեղագործությունից սովորած տեսականը ծրագրավորման միջոցով կիրառում ենք գործնականորեն։ Համակցումը շատ լավ է ստացվում։ Ե՛վ տեսական, և՛ գործնական տեսանկյունից սկսում ես ամեն ինչ հասկանալ, գնահատել։ Այս ճյուղի շուրջ դասընթացները շատ քիչ են, մինչդեռ այն, ինչ սովորում ենք, շատ օգտակար է լինելու թե՛ հետագա գործունեության մեջ, թե՛ հետազոտական աշխատանքներում։ Շատ կարևոր թվային վերլուծական մեթոդներ ենք սովորում, որոնք այլ տեղ չես սովորի։


Պատանի քիմիկոսների մրցաշարի մասին

Պատանի քիմիկոսների մրցաշարն ինձ բերեց քիմիայի աշխարհ, օգնեց լինելու մասնագետների ուշադրության կենտրոնում։ Այսպես ավելի հեշտ եմ ներգրավվում տարբեր դասընթացներում։


«Այբ» կրթական հիմնադրամի ծրագրերի մասին

«Այբ»-ի բոլոր ծրագրերին կողմ եմ․ հասկանում եմ, որ դրանք ժամանակակից խնդիրներ են փորձում լուծել։ Քեմոինֆորմատիկան էլ դրանցից մեկն է։ Որտեղ կա խելք, այնտեղ պետք են նոր բաներ, նոր ու ժամանակակից հմտություններ։


Քեմոինֆորմատիկայի բութքեմպն անցկացվում է «Այբ» կրթական հիմնադրամի, «Denovo Sciences»-ի և FAST-ի (Foundation for Armenian Science and Technology) համագործակցությամբ։ Ծրագրի գործընկեր է նաև հիմնադրամի քիմիական մրցաշարերի մշտական գործընկեր SolarOn-ը։

13.01.2022
Վերջին Պատմություններ

«Այբ» կրթական հիմնադրամի ՀԽ բոլոր կազմերի անդամները 

Ծանոթացեք «Այբ» կրթական հիմնադրամի ՀԽ բոլոր կազմերի անդամներին ըստ գործունեության տարիների
27.11.2023

10 միլիոնից ավելի միավոր «Քան» ակադեմիայում

Մասնակցելով «Քան» ակադեմիայի անվճար աշխատարանների շարքին՝ երկու մարզերի ուսուցիչներն ու դպրոցականները սովորել են արդյունավետ օգտվել համաշխարհային կարգի որակյալ ռեսուրսներով հագեցած, աշխարհում խոշորագույն առցանց կրթական հարթակից։
24.11.2022

«Քան»-ը ինքնակրթության հարթակ է նաև ծնողի համար

«Քան» ակադեմիան կարևոր օժանդակող գործիք է ոչ միայն ուսուցիչների, այլև ծնողների համար։ Իսկ թե ինչ կարող է հարթակը տալ ծնողին և ինչպես այն օգտագործել, պատմել է Գյումրու «Ֆոտոն» վարժարանի ուսուցչուհի, «Քան» ակադեմիայի դեսպան ուսուցիչ Նոնա Դադայանը, որը որպես ծնող ունի հաջողության իր պատմությունը։
21.10.2022

«Կենգուրու»-ի գուրուն․ Արեն Մխիթարյան

«Այբ» կրթական հիմնադրամում օրերս հյուրընկալել էինք «Կենգուրու» մրցույթի հաղթող Արեն Մխիթարյանին, որն այժմ ուսանում է Եվրոպայում։ Արենը եկել էր հիմնադրամ իր մրցանակի հետևից, և մենք առիթը բաց չթողեցինք՝ նրա հետ զրուցելու արտասահմանում ուսանելու, նրա ապագա ծրագրերի և «Կենգուրու» մրցույթի՝ նրա կյանքում ունեցած դերի մասին։
18.10.2022

«Այբ»-ի շնորհիվ քիմիան դարձավ սիրելի առարկաս

Դեռ դպրոցական տարիներից բնական գիտությունների, մասնավորապես՝ մաթեմատիկայի հանդեպ սերն ու հետաքրքրությունը Հարությունին ուղղորդեցին Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի ավագ դպրոց, որտեղ այժմ սովորում է առաջին կուրսում։
08.10.2022

Ինչպես «Այբ»-ի հիմնադիրներին միավորեց ուսուցիչը

Հանգամանքների բերումով դարձա ուսուցիչ, աշակերտներս էլ՝ Դավիթ Յան, Արամ Փախչանյան, Տեր Մեսրոպ քհն. Արամյան:
20.09.2022

Գիտելիքի օրն աշակերտի աչքերով

Տիգրան Մանուկյանը սովորում է Վաղարշապատի թիվ 12 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում։ Վերջերս դարձել է Արմավիրի մարզում «Քան» ակադեմիայի դեսպան-աշակերտներից մեկը։ Լինելով հարթակի ակտիվ օգտատեր՝ Տիգրանն աջակցելու է այլ սովորողների՝ «Քան» ակադեմիայի հայալեզու հարթակի հնարավորությունները նրանց համար բացահայտելով։ Գիտելիքի և դպրության օրվան ընդառաջ նա պատմել է կրթության ասպարեզում իր նպատակներից և ընկալումներից։
01.09.2022
Բաժանորդագրվի՛ր և եղի՛ր տեղեկացված